GameParty Netwerk:

GameParty Forum > Forum Index > Wolfenstein.nl > Enemy Territory > punkbuster
  Last Thread   Next Thread
Author
Thread Post New Thread    Post A Reply
bad69santa
Junior GPN'er

Registered: May 2008

Exclamation punkbuster

hey
ik speel et bij mijn pa, ik wil het bij mijn ma instaleren maar als het beginscherm komt en waar je moet invullen je naam enz.. dan blokkeert alles en kan ik niets meer doen ???!!!
weet iemand hoe het komt ??!
>misschien licht het aan punkbuster maar ik weet ni wat punkbuster is!!

als iemand me op deze 2 vrage kan antwoorde...

<<<<greetzz bad69santa>>>>>

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 24-06-2008 10:41
bad69santa is offline Click Here to See the Profile for bad69santa Click Here to Email bad69santa Find more posts by bad69santa Edit/Delete Message Reply w/Quote
noebke
lol

Registered: Jul 2003

Je kan beginnen met updaten van punkbsuter, ben je al weer een stapje in de goeie ricting.
Updaten doe je door

druk op c:

Bij program files kijk je naar wolfenstein

In je wolfenstein map zoek je pb

In de pb map zoek je naar pbweb, en klik daar op.

Het kan ook zijn dat je pc te oud is mischien, of dat ie te warm is .
Welke pc heb je ongeveer , hoe oud?
Als er problemen komen waneer de buitentemperatuur omhoog gaat is het soms een koelingsprbleem, dat de stof in je koeling je pc laten vastlopen, schoonmaken zoals in dit filmpje kan dan een oplossing zijn.
http://youtube.com/watch?v=UVPDpov5LsM

Last edited by noebke on 24-06-2008 at 12:44

Old Post 24-06-2008 12:40
noebke is offline Click Here to See the Profile for noebke Click Here to Email noebke Find more posts by noebke Edit/Delete Message Reply w/Quote
bad69santa
Junior GPN'er

Re: punkbuster

hey
jah dat heb ik gedaan maar dan komt er een zwart kadertje :
wat moet ik dan doen ???
alvast bedankt

Old Post 24-06-2008 13:58
bad69santa is offline Click Here to See the Profile for bad69santa Click Here to Email bad69santa Find more posts by bad69santa Edit/Delete Message Reply w/Quote
noebke
lol

Als het zwarte kadertje er is, gewoon op een knop drukken van je toetsenbord, en dan ongeveer 10 minuten wachten.
Hij gaat dan het hele gebeuren controleren en updaten, gebeurd automatsch.
Als ie klaar is komt er iets van complete te staan , of done, dat weet ik niet meer precies

Old Post 24-06-2008 14:07
noebke is offline Click Here to See the Profile for noebke Click Here to Email noebke Find more posts by noebke Edit/Delete Message Reply w/Quote
bad69santa
Junior GPN'er

maar ik heb een 15tal minuten gewacht en in de tekst kwam altijd error !!! is dit normaal??
grtzz

Old Post 24-06-2008 15:10
noebke
lol

Mischien blokeerd je firewall de internet verbinding voor die updates.

Old Post 24-06-2008 15:11
'Pure
Diehard GPN'er

Registered: Jan 2003

PBWEB word niet meer aan gewerkt. Er is nu een nieuwere update tool genaamd PBSETUP.

Info daarover vind je op:
http://www.evenbalance.com/index.php?page=pbsetup.php

PBSETUP.exe download je vanaf die pagina en plaats je in een nieuwe lege map.

Omdat de Punkbuster versie die word geïnstalleerd bij het spel enorm verouderd is, raad ik het aan die versie te verwijderen. Ga daarvoor naar C:\Program Files\Wolfenstein - Enemy Territory\ en verwijder de map genaamd 'pb'

Start nu PBSETUP.exe, klik op 'add game', voeg Enemy Territory toe en klik eventueel op browse als de game pad niet klopt.

Klik dan op 'ok' en daarna op 'check for updates'

De nieuwste Punkbuster client word dan geïnstalleerd.

Old Post 29-06-2008 13:41
'Pure is offline Click Here to See the Profile for 'Pure Click Here to Email 'Pure Find more posts by 'Pure Edit/Delete Message Reply w/Quote
noebke
lol

Thanks. In de faq heb ik het dan ook verkeerd staan, zal even kijken om te veranderen.

Zal het meteen even dowloaden ook.
Sinds waneer zijn ze met deze nieuwe bestanden begonnen

Old Post 07-07-2008 14:43
'Pure
Diehard GPN'er

Registered: Jan 2003

De open beta test van PBSETUP begon op 19 September 2004, het duurde niet lang voordat het final was.

Old Post 07-07-2008 15:10
'Pure is offline Click Here to See the Profile for 'Pure Click Here to Email 'Pure Find more posts by 'Pure Edit/Delete Message Reply w/Quote
rob0900
GPN Member

Registered: Feb 2007

misschien een beetje raar en simpele oplossing voor je probleem, maar ik wist het eerst ook niet. Meschien heb je je internet niet goed geklikt! Vraag aan je moeder wat voor internet jullie hebben, en dan moet je dat aanklikken!

Old Post 07-07-2008 20:24
rob0900 is offline Click Here to See the Profile for rob0900 Click Here to Email rob0900 Visit rob0900's homepage! Find more posts by rob0900 Edit/Delete Message Reply w/Quote
All times are GMT. The time now is 06:08 . Post New Thread    Post A Reply
  Last Thread   Next Thread
Show Printable Version | Email this Page

Forum Jump:

Forum Rules: