Titanfall draait op minimaal dertig frames per seconde op Xbox 360

Titanfall draait op minimaal dertig frames per seconde op Xbox 360

Titanfall verschijnt later deze week eindelijk voor de Xbox 360. Gamers met een goede PC of een Xbox One hebben de game inmiddels al weken kunnen spelen. Toch hoeven de 360-gamers niet bang te zijn voor een slap aftreksel, ook al is de game door een andere ontwikkelaar gemaakt. Bluepoint Games belooft namelijk dat Titanfall op de Xbox 360 niet onder zal doen voor de andere versies. Senior producer Daryl Allison liet weten dat de game op minimaal dertig frames per seconde zal lopen.

The game looks great, sounds great, and above all it plays great. There are of course some technical differences that are due to the technical limitations of the hardware – for example, the game runs above 30fps – but rest assured, the intense 6v6 wall-running, titan dropping action is all there.

We wanted Xbox 360 gamers playing Titanfall at the same time as everyone else, but it needed more time. EA and Respawn made the right call and the extra time has paid off.

All-round geek met een gigantische liefde voor Star Wars. Schrijft sinds 2005 over games en is een lopende film/game encyclopedie. Wakker te maken voor een goede game op Xbox Live (Havoc NL) of een bord lasagna. Streamt geregeld via Mixer en praat over films op Letterboxd.