Bungie spreekt over landmassa Destiny

Bungie spreekt over landmassa Destiny

Groot. Groter. Grootst. Bungie software engineer Christian Diefenbach heeft gesproken over de grote locaties die je als speler aan kunt gaan doen in Destiny. Volgens de ontwikkelaar is elke locatie ongeveer net zo groot als de complete wereld in hun laatste game, Halo: Reach. Er werken dan ook 500 mensen aan Destiny in vergelijking met de 130 die bezig waren met Reach.




In Destiny zijn spelers de Guardians van de laatste stad op aarde. Ze doorkruisen de oude ruïnes van ons zonnestelsel en reizen van de rode duinen van Mars tot de weelderige jungles van Venus. Als speler beschik je over ongelooflijke krachten en neem je het op tegen de vijanden van de mensheid. Je doel is alles weer terug te winnen wat verloren ging tijdens de grote ineenstorting gedurende de Gouden Eeuw van de mensheid. De wereld van Destiny is story-driven en zo ontvouwen zich grootste verhalen en epische avonturen. Spelers worden opgenomen in een gedurfd nieuw universum waarin het draait om samenspel en strijd in combinatie met openbare en sociale activiteiten.

All-round geek met een gigantische liefde voor Star Wars. Schrijft sinds 2005 over games en is een lopende film/game encyclopedie. Wakker te maken voor een goede game op Xbox Live (Havoc NL) of een bord lasagna. Streamt geregeld via Mixer en praat over films op Letterboxd.