Wargaming en Mad Head Games onthullen Pagan Online’s gameplay trailer

Wargaming en Mad Head Games onthullen Pagan Online’s gameplay trailer

Wargaming en Mad Head Games hebben zojuist de eerste gameplay teaser trailer van Pagan Online naar buiten gebracht. De game is een intense actie RPG die in 2019 voor de PC zal verschijnen. Bekijk hoe deze eerste drie helden hun krachten gebruiken om kwaadaardige hordes aan vijanden en grote bazen verslaan die op de pre-Christelijke mythologische wezens geïnspireerd zijn.




Pagan Online moedigt nieuwsgierige PC spelers aan om alvast de game voor de lancering testen in de zogeheten Trials op pagan-online.com. De game is ontwikkeld met de ambitie om “actie” een nieuwe betekenis te geven op het woord “Action RPG” door intense op sessie gebaseerde gevechten aan te bieden die mensen belonen wanneer zij slim en bekwaam te werk gaan. De progressiesysteem van de karakters stimuleert met tot het bouwen en ontwikkelen van een soort van ‘familie’ met vele unieke personages, in plaats van één personage met meerdere builds.

Combinaties van tuig, vaardigheden en personages leveren samenwerkingsvoordelen op die gebruikt kunnen worden tijdens uitdagende grote baasgevechten en andere modi. De combinatie van het verhaal in Pagan Online, haar arena’s en het feit dat meerdere keuzes die leiden naar verschillende ontmoetingstypen; creëren het gevoel van een levende en fluctuerende wereld, waarin elke dag en elk gevecht anders is.

“With Pagan Online we’ve worked hard to deliver a fast-paced and intense combat system that’s easy to pick up but difficult to master,” aldus Uros Banjesevic, Co-founder en Creative Director van Mad Head Games. “We took inspiration from MOBAs to create unique characters with specific skills and specialties, and when you put them into this type of combat system you end up with a family of fighters that do different things well in different scenarios.”

“The amount of loot in Pagan Online is vast – we want players to be challenged to experiment and find the right combinations of skill boosts and buffs that make their playstyle even more effective,” aldus Jacob Beucler, Product Director van Wargaming. “This means knowing the different characters, how you want to play them, and what they’re good at, and trying out different loadouts until you find the most deadly combination.”

All-round geek met een gigantische liefde voor Star Wars. Schrijft sinds 2005 over games en is een lopende film/game encyclopedie. Wakker te maken voor een goede game op Xbox Live (Havoc NL) of een bord lasagna. Streamt geregeld via Mixer en praat over films op Letterboxd.